Wij zijn verhuisd naar Nassaustraat 37-41, 2000 Antwerpen. Tevens is ons nieuwe bankrekening nummer BE75 0689 4481 1551. Meer informatie vindt u hier

Nous avons déménagé à Nassaustraat 37-41, 2000 Anvers. En outre, notre nouveau numéro de compte bancaire est BE75 0689 4481 1551. Vous trouverez de plus amples informations ici

Betalen

Alles over schulden en oplossingen

Betalen en regelen
  • Overzicht opvragen

    Overzicht opvragen

    Wilt u weten hoeveel uw openstaande schuld bij Flanderijn Incasso bedraagt? Vul dan het onderstaande formulier in en wij sturen u binnen 3 werkdagen een overzicht toe.

    Formulier opvragen overzicht

    Indien nodig kunt u hieronder aanvullende informatie kwijt (max. 2.000 tekens).

    * Verplichte velden

  • Betaling uitstellen

    Betaling uitstellen

    Kunt u de schuld niet binnen de gestelde termijn betalen? Doe dan een verzoek om de schuld eenmalig op een later moment te voldoen. Vul daarvoor onderstaande gegevens in.


    Wat gebeurt daarna?
    Als u op verzenden heeft geklikt, wordt uw voorstel bekeken. U ontvangt binnen 3 werkdagen een reactie.

  • Betaling in termijnen

    Betaling in termijnen

    Lukt het niet om de schuld in één keer te betalen? Vraag dan in 5 stappen een afbetalingsplan aan. Bij een afbetalingsplan maakt u afspraken over het in delen betalen van uw openstaande schuld. In een afbetalingsplan wordt onder andere afgesproken in hoeveel termijnen u betaalt en welk bedrag.

    > Click here for English. 

    Wat gebeurt daarna?
    Als u op verzenden heeft geklikt, wordt uw voorstel bekeken. Samen met onze opdrachtgever beoordelen wij uw voorstel en besluiten wij of of wij akkoord kunnen gaan met uw voorstel. U ontvangt binnen 3 werkdagen na uw voorstel een reactie.

  • Betaal direct

    Betaal direct

    Wilt u direct betalen? Dat kan via Mollie door onderstaande gegevens in te vullen.  Mollie B.V. is een erkend bedrijf dat betalingen verzorgt voor ondernemingen, waaronder Flanderijn Incasso.

    Betaalt u liever contant of via een overschrijving? Dat kan ook. Klik hier voor de gegevens van onze kantoren.

Advies of bezwaar
  • Post ontvangen

    Post ontvangen

    U heeft van ons post ontvangen. Maar wat betekent dit nu eigenlijk en wat wordt er van u verwacht? Hieronder vindt u een opsomming van verschillende brieven die u van ons kunt verwachten. 

  • Betaalbewijs opsturen

    Betaalbewijs opsturen

    U heeft van ons het verzoek gekregen om een bedrag te betalen. Maar u bent van mening dat u deze vordering al heeft voldaan. Zorg ervoor dat wij zo snel mogelijk een kopie van uw betaalbewijs ontvangen onder vermelding van uw dossiernummer. Dit doet u door een duidelijke foto te maken van het betaalbewijs met uw telefoon. Vervolgens stuurt u de foto van het betaalbewijs per e-mail naar info@flanderijn.be.

    Digitaal
    U kunt het betaalbewijs ook digitaal uploaden met onderstaand formulier.

    Formulier 'Betaalbewijs opsturen'

    Upload betaalbewijs
    Indien nodig kunt u hieronder aanvullende informatie kwijt (max. 2.000 tekens).

    * Verplichte velden

    Post
    U kunt uw betaalbewijs ook via de post toesturen. Stuur het betaalbewijs in een gefrankeerde envelop naar:

    Flanderijn Incasso
    Rijnkaai 37
    2000 Antwerpen

    Vermeld uw dossiernummer en dat het om een betaalbewijs gaat.

  • Over schadevergoeding en intresten

    Over schadevergoeding en intresten

    Hebt u een product of een dienst afgenomen bij een ondernemer? En betaalt u een rekening niet of niet op tijd? Dan kan het zijn dat een ondernemer u extra kosten in rekening brengt, bovenop het bedrag dat u al moest betalen. Het gaat dan om nalatigheidsintresten en een schadevergoeding. 

    Deze nalatigheidsintresten en schadevergoeding worden u aangerekend door de schuldeiser en niet door Flanderijn Incasso en zijn geenszins verbonden aan de incassoprocedure die wordt gevoerd door Flanderijn Incasso.

    Meer over schadevergoeding en intresten
     

  • Bezwaar maken

    Bezwaar maken

    Afhankelijk van de fase waarin een zaak zich bevindt, kunt u wel of geen bezwaar maken tegen de vordering. Selecteer hieronder waartegen u bezwaar wilt maken.

    Klacht
    Bent u ontevreden bent over de werkzaamheden van Flanderijn als organisatie of over de werkzaam­heden van een medewerker? Dan kunt u uw klacht bij ons indienen.

    Meld een klacht

Contact

-Vandaag niet bereikbaar

Telefoon:
03 289 14 90

Meer contact en locaties

Overzicht opvragen

Wilt u weten hoeveel uw openstaande schuld bij Flanderijn Incasso bedraagt? Vul dan het onderstaande formulier in en wij sturen u binnen 3 werkdagen een overzicht toe.

Formulier opvragen overzicht

Indien nodig kunt u hieronder aanvullende informatie kwijt (max. 2.000 tekens).

* Verplichte velden

Betaling uitstellen

Kunt u de schuld niet binnen de gestelde termijn betalen? Doe dan een verzoek om de schuld eenmalig op een later moment te voldoen. Vul daarvoor onderstaande gegevens in.

Vraag een betalingsuitstel aan in 4 stappen*:

Wat gebeurt daarna?

Als u op verzenden heeft geklikt, wordt uw voorstel bekeken. U ontvangt binnen 3 werkdagen een reactie.

Betaling in termijnen

Kunt u de schuld niet binnen de gestelde termijn betalen? Doe dan een verzoek om de schuld eenmalig op een later moment te voldoen. Vul daarvoor onderstaande gegevens in.

Het kan zijn dat wij voor de beoordeling van uw voorstel extra bewijzen nodig hebben. Als dit het geval is, ontvangt u van ons bericht welke bewijzen wij nodig hebben.

Wat gebeurt daarna?

Als u op verzenden heeft geklikt, wordt uw voorstel bekeken. Samen met onze opdrachtgever beoordelen wij uw voorstel en besluiten wij of of wij akkoord kunnen gaan met uw voorstel. U ontvangt binnen 3 werkdagen na uw voorstel een reactie

Betaal direct

Wilt u direct betalen? Dat kan via Mollie door onderstaande gegevens in te vullen. Mollie B.V. is een erkend bedrijf dat betalingen verzorgt voor ondernemingen, waaronder Flanderijn Incasso.

Betaalt u liever contant of via een overschrijving? Dat kan ook. Klik hier voor de gegevens van onze kantoren.

Betaalt u liever contant of via een overschrijving? Dat kan ook. Klik hier voor de gegevens van onze kantoren.

Post ontvangen

U heeft van ons post ontvangen. Maar wat betekent dit nu eigenlijk en wat wordt er van u verwacht? Hieronder vindt u een opsomming van verschillende brieven die u van ons kunt verwachten. 

Betaalbewijs opsturen

U heeft van ons het verzoek gekregen om een bedrag te betalen. Maar u bent van mening dat u deze vordering al heeft voldaan. Zorg ervoor dat wij zo snel mogelijk een kopie van uw betaalbewijs ontvangen onder vermelding van uw dossiernummer. Dit doet u door een duidelijke foto te maken van het betaalbewijs met uw telefoon. Vervolgens stuurt u de foto van het betaalbewijs per e-mail naar info@flanderijn.be.
Digitaal U kunt het betaalbewijs ook digitaal uploaden met onderstaand formulier.

Formulier 'Betaalbewijs opsturen'

Upload betaalbewijs
Indien nodig kunt u hieronder aanvullende informatie kwijt (max. 2.000 tekens).

* Verplichte velden

Post
U kunt uw betaalbewijs ook via de post toesturen. Stuur het betaalbewijs in een gefrankeerde envelop naar:

Flanderijn Incasso
Rijnkaai 37
2000 Antwerpen

Vermeld uw dossiernummer en dat het om een betaalbewijs gaat.

Over schadevergoeding en intresten

Hebt u een product of een dienst afgenomen bij een ondernemer? En betaalt u een rekening niet of niet op tijd? Dan kan het zijn dat een ondernemer u extra kosten in rekening brengt, bovenop het bedrag dat u al moest betalen. Het gaat dan om nalatigheidsintresten en een schadevergoeding. 

Deze nalatigheidsintresten en schadevergoeding worden u aangerekend door de schuldeiser en niet door Flanderijn Incasso en zijn geenszins verbonden aan de incassoprocedure die wordt gevoerd door Flanderijn Incasso.

Meer over schadevergoeding en intresten
 

Bezwaar maken

Afhankelijk van de fase waarin een zaak zich bevindt, kunt u wel of geen bezwaar maken tegen de vordering. Selecteer hieronder waartegen u bezwaar wilt maken.

Klacht
Bent u ontevreden bent over de werkzaamheden van Flanderijn als organisatie of over de werkzaam­heden van een medewerker? Dan kunt u uw klacht bij ons indienen.

Meld een klacht